Hiroshima i Nagasaki


https://www.france24.com/es/20180806-historia-bomba-atomica-hiroshima-nagasaki


Aquesta noticia narra el que va passar fa més de 70 anys a Hiroshima i Nagasaki. Un esdeveniment que va acabar amb la vida de molta gent i d'altres que els van radioctivitar.
Em sembla molt impactant en el que es pot arribar a convertir-se un petit neutró que es converteix en urani i d'allà surten nuclis més petits que fan una reacció en cadena que de manera controlada podrien obtenir una fabrica però de manera decontrolada podrien crear una bomba que aixó es el que va passar a Hiroshima i a Nagasaki.

Comentarios

Publicar un comentario